Hallingdalsbiblioteka

   
Lær å kode : datakoding trinn for trinn
Hugselista er tom
Vis
Forfattar
Tittel
  • Lær å kode : datakoding trinn for trinn
Medansvarleg
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylle
  • q005.1 W
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2018
Noter
  • På omslaget: Alt du trenger å vite om Scratch, Logo, Python, HTML og JavaScript Bli med og lær datakoding trinn for trinn. Lær blant annet løkker, variabler og utvalg. Målet er at man skal lære datakoding så godt at man blant annet kan opprette sitt eget nettsted. Robothjelpere hjelper til underveis. Lær å bruke Logo, bygg spill i Scratch, programmer i Python, utforsk HTML, og lag interaktive nettsider med JavaScript. Sakprosa for mellom/ungdomstrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS. 1. norske utg. 2017 Har ordliste, register
ISBN
  • 978-82-02-57912-8
Tilgjengelege
  • 0/1
Lånarar på venteliste
  • 0 (0)
*000     pam         1
*001158433
*008                      j          00nob 2
*015  $a0549726$bBIBBI
*019  $abu,u,mu$bl
*020  $a978-82-02-57912-8$bib.$cNkr 149.00
*041  $heng
*08201$a005.1$zh$223/nor
*090  $bq$c005.1$dW
*100 0$aWainewright, Max
*2401 $aHow to code$ba step-by-step guide to computer coding
*24510$aLær å kode$bdatakoding trinn for trinn$cMax Wainewright ; [oversatt av Irene Inman Tjørve]
*260  $a[Oslo]$bCappelen Damm$c2018
*300  $a127 s.$bkol. ill.
*500  $aPå omslaget: Alt du trenger å vite om Scratch, Logo, Python, HTML og JavaScript
*503  $a1. norske utg. 2017
*505  $aHar ordliste, register
*520  $aBli med og lær datakoding trinn for trinn. Lær blant annet løkker, variabler og utvalg. Målet er at man skal lære datakoding så godt at man blant annet kan opprette sitt eget nettsted. Robothjelpere hjelper til underveis. Lær å bruke Logo, bygg spill i Scratch, programmer i Python, utforsk HTML, og lag interaktive nettsider med JavaScript. Sakprosa for mellom/ungdomstrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.
*521  $aAlder: 9-16 år
*574  $aOriginaltittel: How to code
*650 1$aProgrammering$1005.1$2BS$416790$9nor
*700 0$aTjørve, Irene Inman$d1959-$eovers.$jn.
*900 0$aInman Tjørve, Irene$zTjørve, Irene Inman$9nor
*900 0$aTjørve, Ina Irene Inman$zTjørve, Irene Inman$9nor
*900 0$aInman Tjørve, Ina Irene$zTjørve, Irene Inman$9nor
*950 0$aDataprogrammering$zProgrammering$9nor
*950 0$aKoding$zProgrammering$9nor
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her For å bli den første til å gje di meining

Lær deg å kode! Med denne trinn for trinn-guiden kan alle lære seg datakoding. Lær alt om løkker, varabler og utvalg - etter hvert blir du så dyktig i datakoding at du kan opprette et nettsted ... og mye mer! Robothjelpere følger deg hele veien og sørger for at du forstår alt. Lær å bruke Logo, bygg spill i Scratch, programmer i Python, utforsk HTML, og lag interaktive nettsider med JavaScript. Datakoding er lett å lære, moro å mestre og du vil garantert få bruk for det! Passer for barn mellom 8 og 12 år.

Send til
Eks. namnStatusForfallsdatoHører tilHylle
Ex1Utlånt01.12.2018Gol bibliotekfaglitteratur ungdom 005.1 W